Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Folo

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha et TV-kort, og har sett på Hercules AIW Radeon 8500 DV, som altså har alt. Men har noe lavere memoryclock osv en Radeon 8500, så det er ikke ett fullblodig Radeon 8500.

En annen løsning ville vært å kjøpt et nytt skjærmkort og en seperat TV-tuner.

Problemet er at jeg ikke vet hva som blir best til slutt. AIW 8500 DV ligger jo på rundt rett under 4000 (DK - studerer i danmark) så jeg vil liksom ikke sløse vekk de pengene på et ok all in wonder kort, i motsetning til å kjøpe ett bra skjærmkort og en tv-tuner kort for seg selv.

noen tips? anbefalinger? kanskje jeg skal kjøpe tv i stedet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-22 17:10, Folo skrev:

Jeg skal ha et TV-kort, og har sett på Hercules AIW Radeon 8500 DV, som altså har alt. Men har noe lavere memoryclock osv en Radeon 8500, så det er ikke ett fullblodig Radeon 8500.

En annen løsning ville vært å kjøpt et nytt skjærmkort og en seperat TV-tuner.

Problemet er at jeg ikke vet hva som blir best til slutt. AIW 8500 DV ligger jo på rundt rett under 4000 (DK - studerer i danmark) så jeg vil liksom ikke sløse vekk de pengene på et ok all in wonder kort, i motsetning til å kjøpe ett bra skjærmkort og en tv-tuner kort for seg selv.

noen tips? anbefalinger? kanskje jeg skal kjøpe tv i stedet??

AiW kortene til ATi er på høyde, og over noenganger, når det gjelder sammenlikninger med egne tuner kort!

Uansett så tviler jeg sterkt på om du kommer til å klage på ytelsen til det, da det ER ett fullblods R200 kort, alle funksjonene er inne, selv om det er klokket litt lavere enn gamerkortet R8500. Hvis jeg kunne velge, ville jeg valgt AiW kortet fra ATi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...