kaffebryggare Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Da tror jeg at du hadde kunnet kjøpt de på lovlig vis. Men om du DØR av skyldfølelse hvis du laster ned et gammelt spill kan du alltids donere penger. Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Da tror jeg at du hadde kunnet kjøpt de på lovlig vis. Men om du DØR av skyldfølelse hvis du laster ned et gammelt spill kan du alltids donere penger. Man DØØR jo ikke av slikt. Men det e jo best og kunne få det på lovlig vis. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Nå holder jeg på å DØ av nysgjerrighet her, hvilke spill er det du er på jakt etter? Og forresten; både forum og TEK er gratis. Bare raringer som betaler for "Extra" som egentlig ikke er noe ekstra. Skulle liksom være et spill i måneden med i abonnementet, men det sluttet de bare med sånn helt uten videre. "Var du abonnent sier du? Ja, ok, da kan du få lov til å si opp selv om det egentlig er bindingstid." Ikke akkurat sånt man blir imponert av. De har lovet "ekstra" før uten å levere, og nå er "ekstra" det de bestemmer det er. Du får nå prøve en måned gratis da, og se hvor imponert du blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå