deleted Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Virkelig tøft tre. Tydelig at vær å vind har satt sine spor her. Fint bilde, der du har fanget været i noe permanent. Hadde vært fint å fått sett litt mer av stammen, evt omgivelsene også Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Har vært ute en uværsdag før dette treet. Ellers enig i kommentaren fra WIRE. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
gkja Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hei Takker for kommentarene Wire og Ragnar. Prøvde med kutt hvor mere av stammen og landskapet var med. Synts da at bildet mistet en del av "effekten". Dersom jeg får til ett bedre kutt I keld, så skal jeg legge ut v2 av bildet. mvh gkja Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, denne gadden har nok stått i "sia-vind " mesteparten av sitt liv. Man blir skakk av slikt. Festlig bilde. Vindeffekten ville nok blitt noe redusert om du hadde tatt med landskap tror jeg. Men vi mener jo så forskjellig. Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ikke uvanlig at trær blir seende slik ut der vinden står på stort sett fra en kant. Flott komposisjon der du kanskje kunne tatt med enda litt mer luft til venstre hvilket jeg tror hadde forsterket effekten. Men tar forbehold om at jeg ikke vet hva som befinner seg utenfor bildekant. Roar Lenke til kommentar
gkja Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hei alle sammen og takk for deres tilbakemeldinger. Har lastet opp V2 som er bildet som jeg cropet fra. Som dere ser så er det en kraftig beskjæring. Fant det vanskelig å få noe mere luft i bildet uten en god del retusjering, noe jeg ikke er god til. Dere kan selv se hvordan dere vil ha beskjært bildet. mvh gkja Lenke til kommentar
gkja Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hei Takker alle sammen for tilbakemeldingene. Har nå lagt til en V2 som er bildet som jeg kuttet kraftig. Dere kan selv se om dere vil ha kuttet bildet annerledes. Er enig i kommentaren at det burde vært litt mere luft på venstre side. Fikk det ikke til uten kraftig retusjering, noe som jeg ikke er flink til. mvh gkja Lenke til kommentar
gkja Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hei Beklager fingertrøbbel mvh gkja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg