TheGaame Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) kjøpte en brukt msi 980 i går. var litt fram og tilbake, begynte å lure om skjermkortet var fucked. men tok ut kortet igår kveld, kom meg inn på windows igjen. lastet ned "driver removal tool" ( for grafikkkort) fjernet programvare. instalerte driver på nytt 350,12 whq? instalerte msi afetburner. leika litt med OC. overasket hvor stor forskjell det var i bf 4. fungerte slik det skal. Slo av PC. men idag..... GOD DAMN. når man skrur på pc vanlig. så laster den helt til den kommer til "windows starter opp" logoen.. da mister skjermen signal. dafuq is this sorcery? noen som har hatt problemer med dette? btw- kommer meg inn på windows i safemode uten problem Endret 5. mai 2015 av TheGaame Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Aldri kjøp brukt elektronikk. Alltid kjøp splitter ny. Lærte den leksa veldig godt da jeg kjøpte en brukt Xbone som var helt fucked up. Endret 5. mai 2015 av Rioter Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Aldri kjøp brukt elektronikk. Alltid kjøp splitter ny. Lærte den leksa veldig godt da jeg kjøpte en brukt Xbone som var helt fucked up. etter litt googling, så har tydlegvis mange hattt dette problemet med helt nye 980 så det må være enten driver, eller en eller anna instilling har jo fått med kvitering , just in case it gets "#"#"!# Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 dafuq? avinstalerte nvdia driverne igjen...kom inn til windows uten problem Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Vet problemet altså, er DVI-I som dør? Sendte mitt inn til DI. de fikk ikke samme feil..... så fikk ikke nytt kort, måtte kvitte meg med sekundær skjerm da den ikke fungerte lenger... Yay... Fikk meg swift senere som har DP though Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 lure på om eg må slå til med deep penetration skjerm hue hue hue har BenQ XL2411T..den har itj DP Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Aldri kjøp brukt elektronikk. Alltid kjøp splitter ny. Lærte den leksa veldig godt da jeg kjøpte en brukt Xbone som var helt fucked up. Tull og tøys. Elektronikk funker eller ikke funker om det er nytt eller gammelt. Så om det ikke funker send det i retur på rma. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 det funker når driverne er avinstalert, så snart eg setter inn drivere, så funker det ikke :/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Okay. Har selv 980 og kjører nå på driver 350.12. Men jeg spiller ikke så kun driver blir installert, velger alltid å fjerne gammel driver. Velg custom og huk av for fjern gammel driver. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 goddamn it, funker forsatt ikke. FUUU Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Det har vedkommende nok gjort siden vi ikke har hørt noe Det er trist vi ikke hører noe for det kan hjelpe andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå