sooulkitchen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg og noen kompiser skal være russ neste år og er allerede i gang med å planlegge hvordan vi skal finansiere denne tiden. Vi har spekulert litt på om vi skal importere et vareparti fra Kina for så og selge disse varene videre til venner, bekjente, naboer og lignende. Det vi ikke har funnet ut er hva vi faktisk kan selge... Vi vet at doruller og ryddejobber for bedrifter kan gi oss inntekter, men vi vurderer en slik import fordi vi er såpass mange. Så her kommer spørsmålet: Hvilket/hvilke produkt hadde du kjøpt dersom noen kom på døra og tilbydde dette til en tilsvarende pris som i butikkene her i Norge? Vi blir utrolig takknemlige for alle innspill og forslag! Lenke til kommentar
process Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Svært lite, men muligens støvesugerposer. Problemet er gjerne at det er flere typer og det må finnes ut i farta. Helt svarte sokker er kanskje et bedre alternativ, høy slitasje, bred appell og kjedelig å gå ut og kjøpe. Er det kanskje noe spesielt som vil slå an i det området/målgruppen dere ønsker å nå fram til? Dere risikerer å sitte igjen med et varelager dere ikke får solgt, men slik er det jo uansett produkt. Endret 5. mai 2015 av process Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Personlig, absolutt ingenting. Fordi, vanskelig mtp. garanti, vet ikke godt produktet er eller hva det kommer fra(er det f.eks fra tyveri?) og at mye svindling skjer via dørsalg... 2 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Girl scout cookies! evt noe sånt: http://www.nordkak.no/ Endret 5. mai 2015 av Musty Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kjeks enkelt og greit. Ellers så er hvite tennissokker god business Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Doruller og tørkepapir. Det er strengt tatt noen en aldri får nok av, og går aldri ut på dato. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Organisk mat, handler masse på iherb.com, fordi tilbudet i Norge er dårlig og dyrt (ok hjelper sikkert ikke dere mye) Lenke til kommentar
GingerJED Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Skulle på klassetur en gang. Da solgte vi dopapir. Fikk en god sum med penger for det. Så det kan dere kanskje prøve på. Lenke til kommentar
sooulkitchen Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Takk for alle svar! Hva med gratulasjonskort? F. eks en pakke som innholder 10 doble kort og 10 konvolutter.. Hadde dere kunne kjøpt en slik pakke for 150,-/200,- dersom motivene var fine? I butikken koster jo hvert kort 30-35kr så man kan altså spare penger og samtidig støtte en god sak. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Det jeg kunne tengt megå kjøpe på døra er vel kanskje spontanprodukter. Øl, pizza, godteri, kaker, vaffler. Hva med noe bakværk? la kunde kjenne på lukten, Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Nei. Kjøper ikke så ofte kort, så om jeg kjøper 10stk bruker jeg maks 1 før resten forsvinner/kastes/ryddes bort og blir glemt for alltid Dopapir/tørkepapir er en slager. Kjøpe en stor pakke med dette på døra så slipper man drasse dette med seg fra butikken å hjem. Endret 6. mai 2015 av PerAndre123 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg hadde dog vaert mye mer keen paa aa støtte et lokalt idrettslag / forening, enn at dere skal drikke dere drita tre uker i strekk..! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Junk! Dra på kveldstid og ta med dere alt dere kan finne av junkfood. Altså, brus, sjokolade, chips osv. Hvor ofte ligger en ikke i sofaen og tenker på hvor digg det hadde vert med noe junk, men det har en jo ikke handlet inn siden det ikke er helg(ja, gå i ukedager). Jeg hadde handlet hver gang PS, kommer dere i mitt strøk så spe gjerne på med en kebab i 9-10 tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå