Gå til innhold

Voldtektsmenn er hvite!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, dine kilder fyller meg med frykt. 

Her er min kilde: https://no.wikipedia.org/wiki/Terrorisme#Terrorisme_i_Norge

Merk at de fleste tingene på den listen ikke er terrorangrep, men er på listen likevel.

Kan hvertfall ta med skuddene mot synagogen i Oslo. Utført av muslimer mot jøder.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Skjot-mot-synagoge-6415394.html

Kan man? Gjerningsmannen ble dømt for terrorisme, med andre ord? Eller ble han frikjent for akkurat det punktet?

Lenke til kommentar

Det har vært fem terrorangrep i Norge, og alle har blitt begått av høyreekstreme. Fire har blitt begått av Nordmenn, og to har drept muslimer. 

Ingen muslimer har noensinne deltatt i terrorangrep i Norge. Noensinne. Evah. Nevah evah evah.

Spørs litt hvordan du definerer terror. 

Ja, selvsagt gjør det det. Mange her definerer nok terror som "brun person er slem mot hvit person", og da er det tusenvis av "terrorangrep" hvert år. Men disse idiotene tar feil!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er din definisjon.

Og du har vel dine helt skeve definisjon som alle andre er for blinde til å se?

For blinde til å se? Jeg har ikke fortalt om min definisjon, for ingen har spurt.

Edit: OK, jeg gir opp å spille hard to get etter bare 7 minutter. Her er min definisjon på et terrorangrep: 

Motivet skal være å skremme samt å skade personer. Hvis det bare fører til materielle skader syntes ikke jeg det er et terrorangrep, men ordet terror kan klart benyttes. Ordforrådet mitt strekker egentlig ikke til her, men jeg ønsker ike å bruke det alt for populære "Terror related activities" heller, så jeg bare setter en strek over det og sier at det er terror, men ikke et terrorangrep.

Og her er min liste over fem terrorangrep i Norge: 

1. Mai-toget i 1979

Nor-Moskeen i 1985

William Nygaard i 1993

Ahmed Bouchiki i 1973

Regjeringskvartalet og AUF¨s sommerleir i 2011.

Nygaard og Bouchiki er ikke egentlig standard terrorangrep i og med at de er rettet mot enkeltpersoner. Det er vel egentlig mest atentater, men motivasjonen var terror. Ideen var at dersom Nygaard døde ville folk tenke seg om neste gang de vurderte å publiserte en religionskritisk bok. Og Bouchiki-saken er vel egentlig bare et eksempel på hvor utrolig dårlige Israel er på utenrikspolitikk.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
PS: Det var ingen hensikt å være rasistisk nå

Ser absolutt poenget ditt, men det er jo definisjonen av rasisme om du mener rase er årsaken da ;)

Det er nok snarere kulturelle forhold som ligger til grunn. Hele russefeiringen er stort sett ukultur. Det er samme er norsk drikkekultur, særlig blandt unge.

Og når det er snakk om voldekt kontra overfallsvoldtekt så er årsaken at enitske nordmenn er vokst opp i dette landet og har venner og bekjente de fester med og at det da er lettere og mindre risikabelt å ha seg med en som sover eller som man kjenner og antagelig ikke vil anmelde.

På den andre siden har man f.eks islam - blandt muslimske par i Norge skjer ekteskapsvoldtekt støtt og stadig, og ingen snakker om det. Hadde man dratt med det i statistikken tror jeg den hadde blitt riktig stygg.

Og overfallsvoldtekter domineres da av utlendinger fordi de ikke har noen nære relasjoner å voldta, eventuelt ikke drikker, og antagelig ikke ser kvinner på samme måte som folk flest her i landet.

Så det er lov å ha flere tanker i hodet samtidig. Og mens voldtekt er relativt vanlig i muslimske kulturer som nevnt over, og støttes i koranen og i moskeene av imamene, så gjør altså ikke voldtekt det ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...