Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Stilig og vakkert:-) Fin feminin fargetone. Kreativt og flott dette Tove:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kunstnerisk utførelse, gjennomført stil. Forstår nesten ikke hvordan du får det til. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Du har et godt øye for detaljer. fint bilde. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Pentaxen, Ragnar og Helene! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Er Helene meg?? Tove? Geir R. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Er Helene meg?? Tove? Geir R. Å Beklager Geir R. Det var en utrolig dum tabbe. Mvh Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei, TCL Photography. Dette ser i utgangspunktet ut til å ha vært et enkelt bilde, - med en vanndråpe på en påfuglfjær (?). Men det som skjer etter at bildet er tatt, utgjør den store forskjellen, for det ferdige bildet har fått en kreativ "redigeringsoverhaling" som gjør bildet både spennende og severdig, og det er så definitivt ikke lenger et enkelt bilde ! Det ble et stilig bilde, Tove, - med en knalltøff farge ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Min fantasi sa et ørneøye i mangenta som gråter. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Hjertelig takk til dere også Albert og Roar for de koselige tilbakemeldingene takk for at dere tar dere tid!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg