Pølsebrød Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ser at Lumia 530 er 299kr og vurderer derfor å bytte ut min gamle android mobil med denne. Noen som har denne? Kan dere anbefale? Liker hvor rask menyene er på WP. Hører 530 også vil få WP 10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Har den og kan ikke anbefale den som noe annet enn for å prøve Windows Phone. Har en 820 som er min hoved telefon og fy for en forskjell på de to. Har nå iallefall lagt inn Windows 10 på den 530'en. Lenke til kommentar
Pølsebrød Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Liker å bruke minst mulig penger på ting Trenger jeg microsoft konto for å bruke den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Du trenger det strengt talt ikke, men mye av det som er bra, forsvinner jo da. Microsoft konto = Hotmail konto... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Spørs hvor store forventninger du har (hvilken telefon du kommer fra). Menyene er smooth og rask på Windows Phone selv med veldig enkelt hardware, men bruk, og spesielt oppstart, av tyngre apper kan være tregt på de svakeste. Vil anbefale å gå opp til 635 dersom du skal bruke den som en smarttelefon, og ikke bare som en telefon. Da får du 4G, 1 GB RAM og mye bedre skjerm: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6523&idPhone2=6254 . Velger du 640 får du større skjerm med HD, selfie-kamera og større batteri. Ingen av disse er toppmodeller, for å få noe som er skikkelig bra bør du opp på for eks 930. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå