Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 halvmåne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Solnedgang og måne på en og samme tid, ikke værst det. Fin komposisjon og skarpt og fint. Her på sunnmøre var det fullmåne i går , men der du er bare halv....hmmmm?! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Flott gjengitt lys i forgrunn, ellers god komposisjon/utsnitt med halvmånen (av 26.04) fint plassert i billedflaten. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Flott dette Fredrik:-) Fine fargetoner, komp og stripa med sollys gjorde susen. Hvor er dette? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Flott bilde med måne og et gløtt av solnedgangen. Fin komposisjon. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Takk til Rune, Pål, Ragnar og Helene for hyggelige kommentarer. Bildet er fra Sunndalsøra, fjellet "Storkalken" som rager 1882moh. Fritt fall til havhøyde her, så når snøfonnene kommer på vårparten dundrer det skikkelig her. Noe de innfødte tar med knusende ro. Fredrik Lenke til kommentar
deleted Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ser nesten litt surrealistisk ut med den mørke himmelen+måne mot det snødekte fjellet i kveldssol. Godt fanget det! Likandes Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Takk til deg også, wire! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Aldri sett månen lage rødskjær i et bilde. Men som det jo er og blir så får jo månen sitt lys fra sola som nok er med og setter farge på bilde før den tar en natts pause. Jeg vet ikke hva du sier hvis jeg foreslår en drøy Cm. kutt nede? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Rødskjæret i fjellveggen kommer fra solnedgangen, tatt litt sent på dagen dette. Kutt nede, ja, jeg ser den, Roar.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Dette ble skikkelig bra! Liker veldig godt hvordan du har fanget sollyset og månen i et og samme bilde her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg