Rolf Kristensen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 I Edderkoppens klør Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Dette var da en "ufyselig" krabat. Ikke lett å få øye på heller. Gjennomført og stilfullt bilde med behagelig fargetone. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Nydelig bilde med herlige og friske farger! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Oi! Jeg så den ikke med det samme! For en tålmodig krabat da! Skal tro hvor lenge den kan sitte før den dør av sult....eller kjedsomhet...? Flotte farger i bildet og skarpt og fint. Godt fanget dette! Håper du slapp å stå flere dager i strekk med fingeren på utløserknappen... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Dette var da en "ufyselig" krabat. Ikke lett å få øye på heller. Gjennomført og stilfullt bilde med behagelig fargetone. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for det Ragnar ! De er veldig små, og slett ikke lette å få øye på, særlig ikke de som har skiftet farge. De er ganske greie å ta bilder av, fordi de ser svært dårlig så det er lett å komme tett på de, men de er veldig vare for rystelser, så hvis en kommer i berøring med blomsten de sitter på, så stikker de avgårde i sidelengs "krabbegang" Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei, Rolf. Meget bra makrobilde, - skarpt og med realistiske farger, veldig bra skarphetsdybdeområde, godt lys og en uklar og uforstyrrende bakgrunn ! I tillegg er følgeteksten godt skrevet, og inneholder faktaopplysninger som var helt ukjente for meg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Et meget flott makrobilde dette hvor farger, en meget god skarphet og fin beskjæring gir susen Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hadde det ikke vært for tittelen hadde jeg aldri oppdaga "koppen". Flott sett og foreviget dette. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Mange hjertelige takk til dere alle for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg