Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ekstra bra komp, dette, Ragnar. Spennende landskap som du har utnyttet veldig godt! V2 ble mest vellykket, synes jeg.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Flott landskapsbilde , foretrekker v2 da den ikke ble så mørk og mistet litt av detaljene som i s/hv versjonen. Mvh Alec Ekstra bra komp, dette, Ragnar. Spennende landskap som du har utnyttet veldig godt! V2 ble mest vellykket, synes jeg.. Mvh Fredrik Takk for kommentarene. Er nok enig i at V2 er å foretrekke. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ut på tur - aldri sur. Fantastisk utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer. Her greier jeg meg faktisk lenge med den første. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Ut på tur - aldri sur. Fantastisk utsnitt og komp i fint lys med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer. Her greier jeg meg faktisk lenge med den første. Roar Hei Roar, og takk for hyggelige kommentar ! (Brukbart "vulkanbilde" synes jeg også, men enda et stykke igjen til dine beste) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Flott reiseskildring, - og landskap med en dose magi over seg, når man tenker på dets tilblivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg