V. Haugen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Langfinger-emoji introduseres sammen med Windows 10.Snart kan du sende denne til vennene dine Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hvordan har verden overlevd uten til nå? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Så Windows 10 er fucked fra starten? Endret 8. mai 2015 av SeaLion Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Så Windows 10 er fucked fra starten? .... at de sier F.U. til konkurrentene er vel mer rimelig å anta, i så fall. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg er i hvert fall glad jeg slipper å bruke et OS der den store nyheten er å kunne vise fingeren til venner. Hvis noen sender meg en langfinger-emoji, så er vedkommende kun å regne som en forhenværende venn ... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg er i hvert fall glad jeg slipper å bruke et OS der den store nyheten er å kunne vise fingeren til venner. Hvis noen sender meg en langfinger-emoji, så er vedkommende kun å regne som en forhenværende venn ... Det er ikke "den store nyheten" for noe andre enn pressen. Det samme ville skjedd om Apple eller Google gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg