Gjest medlem-359424 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Tiden går.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Det finnes flotte damer på din egen alder også... Artig lite skråblikk på livets gang dette her. Ble ekstra kult med de tomme bordene...blir ikke noe date her nei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Det finnes flotte damer på din egen alder også... Artig lite skråblikk på livets gang dette her. Ble ekstra kult med de tomme bordene...blir ikke noe date her nei. Takker Helene:-) Nå synes ikke jeg disse modellene er så mye og skryte av, og dessuten må snart noen gi de noe å spise. Litt påfyll i toppen kunne noen av de også trenge. Rene ekkoet når en hører de snakke om ting og tang samt verdens gang....... Ang. flotte damer på min alder, så er den flotteste her i huset:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Det finnes flotte damer på din egen alder også... Artig lite skråblikk på livets gang dette her. Ble ekstra kult med de tomme bordene...blir ikke noe date her nei. Takker Helene:-) Nå synes ikke jeg disse modellene er så mye og skryte av, og dessuten må snart noen gi de noe å spise. Litt påfyll i toppen kunne noen av de også trenge. Rene ekkoet når en hører de snakke om ting og tang samt verdens gang....... Ang. flotte damer på min alder, så er den flotteste her i huset:-) Åh så koselig det er når dere menn hyller deres kvinne! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Gubben må da værra dobbelt impotent når'n er så uinteressert. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg