Gå til innhold

Usb minnebrikker

esk

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en usb pendrive liknende enhet som vises som "solid state disk" når den plugges inn i pcen? I så fall er jeg veldig intressert i hva den heter + hvor man kan få kjøpt en sånn...

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt inn fra Dell, Komplett (TwinMos USB2.0) , DI (TwinMos USB 2.0) , XD og Spaceworld. Det kommer bare postitive tilbakemeldinger på de som jeg har kjøpt inn for. Selv har jeg en 256MB USB 2.0 som ikke er merket med noen logo som jeg fikk av en kamerat. Geniale saker, får jo nesten kjøpt dem der det finnes IT ustyr nå om dagen. Sony, Iomega, Apacer, TwinMos, Plextor, Dell og mange mange fler leverer!

LK

Lenke til kommentar

Poenget med en slik pen er at jeg har fått opplyst at dersom den gjenkjennes som solid state disk er det relativt høy sjanse for at den kan gjenkjennes av xbox og dermed kan brukes til mitt lille linux prosjekt. Jeg takker hjertelig for svar og tar sjansen på at den funker.

Lenke til kommentar

Det er hyggelig at mange svarer, men leser dere i det hele tatt den første meldingen i tråden før dere poster? Jeg sendte inn et spørsmål om noe ganske spesifikt og fikk som svar "her kan du kjøpe minnebrikker...". Uansett har jeg fått tak i en minnebrikke som viser seg å passe (64 mb twinmos mobile disk) Linux prosjektet mitt er dermed i boks og jeg kjører nå linux på xboxen uten å ha modifisert på annen hardware enn en kabel til en håndkontroll :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...