Gå til innhold

Sandbergs klesvalg

Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Hvis han ikke så sammenhengen med T-skjorten og det som nettopp skjedde så skremmer det meg mer, og hvem går med T-Skjorte på et landsmøte uansett.

Jeg er relativt nøytral innen politikken, men jeg blir direkte overrasket over hvor mye rart det er som kommer ut fra FRP leiren.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo hende at han hadde sett sammenhengen hvis han hadde tatt seg tid til å lese hva som sto på skjorta. Men hvem er det som gjør det? Det er jo bare dekor. Ja, det er kanskje rart av han å gå med skjorte på landsmøte. Men er det noen som går med skjorte på landsmøte, så er det nettopp han.

Lenke til kommentar

Men er det noen som går med skjorte på landsmøte, så er det nettopp han.

Nettopp, han går vanligvis med skjorte og dressjakke. (Ref. bilder vist ovenfor.)

Men akkurat i år gikk han i T-skjorte. Og han tok av dressjakka slik at motivet skulle synes godt ...

Jeg vil ikke si at han er smart, men kalkulerende er han.

Lenke til kommentar

Nettopp, han går vanligvis med skjorte og dressjakke. (Ref. bilder vist ovenfor.)

Men akkurat i år gikk han i T-skjorte. Og han tok av dressjakka slik at motivet skulle synes godt ...

Per Sandberg er kjent for å gå med den type skjorte. Både med og uten dressjakke. Jeg avviser ikke at det er mulig at han gjorde det bevisst. Alt er mulig, sånn sett. Men sannsynlig? Langt i fra. Hvorfor skulle han? For grasrota? Nei, den kjøper jeg ikke. Altså, jeg skulle gjerne ha hatet på Per Sandberg sammen med dere, men akkurat her er kritikerne på tynn is.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Per Sandberg er kjent for å gå med den type skjorte. Både med og uten dressjakke. Jeg avviser ikke at det er mulig at han gjorde det bevisst. Alt er mulig, sånn sett. Men sannsynlig? Langt i fra. Hvorfor skulle han? For grasrota? Nei, den kjøper jeg ikke. Altså, jeg skulle gjerne ha hatet på Per Sandberg sammen med dere, men akkurat her er kritikerne på tynn is.

Jeg har på følelsen av at han liker å provosere. Å sende et slikt signal er enten ren idioti tatt på et nytt nivå, eller igjen ønsket om å provosere. 

Jeg mangler evnen til å fatte hvordan en person i hans posisjon kan gå i en sånn "tabbe" ubevisst.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Basert på bilder frå landsmøta dei siste åra så stemmer ikkje dette. Som eg skreiv i innlegg #5 så har han dei siste åra stilt i landsmøtet iført finskjorte i tillegg til dressjakke og slips enkelte år.

Sjølv kjenner eg ikkje Sandberg godt nok til å kjenne hans klesstil, så det kan godt være at han er av typen som liker t-skjorte og dressjakke kombinasjonen tilvanlig, men basert på tidligare landsmøter så har han alltid pynta seg når han er på Frp sitt landsmøte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Han gjorde det vel for å provosere journalistene som misliker han. Synes det bare er morsomt at de biter på.

Ok.

Se for deg Sandberg som statsminister, der han vanker rundt med 9/11 T-skjorte dagene etter terroren. Tror tonen blir litt annerledes da, og på dette tidspunktet virker Sandberg idiot nok til å få til noe slikt.

Om politikerene skal drive intern konflikt med journalister vil det bli direkte pinlig sett utenfra samt innenfra.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Se for deg Sandberg som statsminister,

Mmmm ... nei, det klarer jeg bare ikke.

Jeg ser ikke for meg hvordan det skulle kunne skje i denne verden.

Jeg kan se for meg Jensen, Solvik-Olsen, og kaaanskje til nød Anundsen i den posisjonen, men folk som Sandberg, Hoksrud og Tybring-Gjedde vil aldri fungere som statsminister og vil derfor aldri bli fremmet som kandidater. Minst 2 av disse er sikkert klar over det selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Se for deg Sandberg som statsminister,

Mmmm ... nei, det klarer jeg bare ikke.

Jeg ser ikke for meg hvordan det skulle kunne skje i denne verden.

Jeg kan se for meg Jensen, Solvik-Olsen, og kaaanskje til nød Anundsen i den posisjonen, men folk som Sandberg, Hoksrud og Tybring-Gjedde vil aldri fungere som statsminister og vil derfor aldri bli fremmet som kandidater. Minst 2 av disse er sikkert klar over det selv.

Akkurat det er jo åpenbart, men sammenhengen med resten av det jeg sa setter det idiotiske han gjorde litt mer på spissen. Den dag Sandberg er statsminister er når jeg avlegger mitt norske pass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...