Bytex Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Eller nei. Midt i første store skytekampen begynte alt å flimre igjen Framerate gikk rett i dass også. PC + spilling er bare trøbbel. Endret 9. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Eller nei. Midt i første store skytekampen begynte alt å flimre igjen Framerate gikk rett i dass også. PC + spilling er bare trøbbel. Hadde en gang problemer med at vifta på skjermkortet mitt var full av støv. Da begynte jeg ettervert å få "pyramider" på skjermen, ble til slutt helt uspillbart. Men høres ikke helt ut som den feilen du har... Dumt du har problemer . Men PC + Spilling har ikke vært problemer for meg på minst 15 år. Selv om jeg er svært lite "fikle" flink på pc. Men pc har ærlig talt bydd på lite problemer siden DOS ble lagt til side som standard. Men oppstår desverre ting fra tid til annen som ikke ville skjedd på konsoll, det skal jeg tilstå. Men fordelene med PC spilling er så uendelig store, så noe smårusk fra tid til annen er det verdt Men håper du finner feilen etterhvert. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Da har jeg startet. Fytte grisen så artig dette var. Mer av det samme som gjorde The new order så bra. Litt mindre fokus på historie og cutscenes, men av det som er, så er det veldig bra. Må si man merker godt at de fleste spill til ps4 så langt, ikke kjører 60 fps, for man merker VELDIG godt at the new order gjør det . Tror kanskje Wolfenstein er det fps spillet hvor jeg synes skytefølelsen er best. Grafikken er bare helt nydelig, spennende omgivelser. Kjempe fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jeg finner ikke ut av hva som gjør grafikken helt ubrukelig, så still a no go from me. Han her har nøyaktig samme problemet. Hopp til 40s. Svarte firkanter som flimrer over hele bildet. Endret 14. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Jeg finner ikke ut av hva som gjør grafikken helt ubrukelig, så still a no go from me. Han her har nøyaktig samme problemet. Hopp til 40s. Svarte firkanter som flimrer over hele bildet. I første posten i videoen du linka til, var det en som kommer med en løsning, som flere av de under sier funker I found a fix, that worked for me.... In the graphic setting options I turned: 'VirtualTexture Cuda Acceleration' > OFF & VirtualTexture MaxPPF > 64 Håper det funker for deg også Endret 14. mai 2015 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Skal begynne på Chapter 4 nå. Utrolig moro. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 Skal begynne på Chapter 4 nå. Utrolig moro. Er ett stykke inn i kapittel 4 selv. Er som du sier, hele spillet er utrolig morro. Synd at så mange overser dette spillet i år. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Endelig var det ute .Da ble det et nytt wolfenstein fra steam på meg også. Veldig underholdende. Endret 16. mai 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå