Gå til innhold

Wolfenstein: the Old blood (ute nå)

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om dette...

Wolfenstein the old blood er ute i dag. 05 mai.

170 kr på ps4.

35 gig nedlasting.

Ser bra ut. Men med begrensa giga bruk i mnd, får jeg nok ikke testet det på lenge. Så dere som får spilt det, kom med inntrykk :)

Forresten noen som vet om det kommer til å bli solgt på disk i butikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

170 kr på ps4.

35 gig nedlasting.

Ser bra ut. Men med begrensa giga bruk i mnd, får jeg nok ikke testet det på lenge. Så dere som får spilt det, kom med inntrykk :)

Kommer på disk 15 Mai

• Liker 1
Lenke til kommentar

170 kr på ps4.

35 gig nedlasting.

Kommer på disk 15 Mai

Takk for svar, det er kjempe bra for meg :)

Lenke til kommentar

Må man ha instalert new order for å spille old blood?

Om dette ikke er tilfelle.

Bør man spille igjennom new order før man går løs på old blood?  

Du må ikke ha New Order installert for og spille jeg personlig synes man ikke må ha spilt igjennom  New Order heller da Old Blood er satt før New Order.

Lenke til kommentar

Må man ha instalert new order for å spille old blood?

Om dette ikke er tilfelle.

Bør man spille igjennom new order før man går løs på old blood?  

Nei da, til begges spørsmålene :) . Men ser ingen grunn til at du IKKE skal spille gjennom new order, da det er meget bra :)

Lenke til kommentar

Så jeg kjøpte dette til PC da...men grafikken flimrer helt hinsides. Og det er jo en million display options. Hva i all verden er dette for noe?

Det er som om det er små firkanter overalt som blinker hele tiden ved bevegelse.

Lenke til kommentar

Så jeg kjøpte dette til PC da...men grafikken flimrer helt hinsides. Og det er jo en million display options. Hva i all verden er dette for noe?

Det er som om det er små firkanter overalt som blinker hele tiden ved bevegelse.

Da begynner du med å installere den nyeste driveren, etter at du har avinstallert med dette programmet:

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

Nyeste driver:

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

Hvis du har nVidia

For AMD

http://www.guru3d.com/news-story/download-amd-catalyst-15-4-1-freesync-driver.html

Lenke til kommentar

Speech er også helt ute av sync med ansiktet til folk som prater. De fortsetter å bevege munnen lenge etter speech har stoppet.

Jeg har nyeste NVIDIA driver og har googla og funnet de samme problemene på steam forums og andre steder..prøvd diverse forslag som å slå av VSYNC i nvidia control panel, triple buffering, vsync av/på, endre alle mulige settings i advanced display options.

Hjelper ingenting. Blå og svarte firkanter flimrer over hele bildet når noe beveger seg.

Er så pokka lei av dårlige PC ports nå..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Speech er også helt ute av sync med ansiktet til folk som prater. De fortsetter å bevege munnen lenge etter speech har stoppet.

Jeg har nyeste NVIDIA driver og har googla og funnet de samme problemene på steam forums og andre steder..prøvd diverse forslag som å slå av VSYNC i nvidia control panel, triple buffering, vsync av/på, endre alle mulige settings i advanced display options.

Hjelper ingenting. Blå og svarte firkanter flimrer over hele bildet når noe beveger seg.

Prøv DDU, det blir garantert ikkje værre ;)

Hva slags anna hardware har du?

Ikkje skyld på dårlig spill før du eliminerer alle brukerfeil :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Nope windows 7..klarer ikke å finne noe hjelp i google, bare andre som sliter med samme flimringen.

Edit: Heh, så rart. Etter å kjørt DDU i safemode og reinstallert 350.12 driver som "clean install" forsvant all flimringen.

Og jeg frigjorde 10 GB på C:-disken av en eller annen grunn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nope windows 7..klarer ikke å finne noe hjelp i google, bare andre som sliter med samme flimringen.

Edit: Heh, så rart. Etter å kjørt DDU i safemode og reinstallert 350.12 driver som "clean install" forsvant all flimringen.

Og jeg frigjorde 10 GB på C:-disken av en eller annen grunn.

"rart"

Helt nornalt med brukerfeil  :green:

Lenke til kommentar

Prøv DDU, det blir garantert ikkje værre ;)

Hva slags anna hardware har du?

Ikkje skyld på dårlig spill før du eliminerer alle brukerfeil :p

:xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...