Borger___ Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Har forsket litt på personvern-mulighetene på facebook. Ser at man kan sette sine egne album i "skjul" slik at man KUN selv kan se disse albummene. Men hva med alle bildene man er tagget i. Her har man så vidt jeg forstår 2 valg, fjerne fra tidslinje eller fjerne tagg. Jeg ønsker ikke at mine venner skal se alle bildene jeg er tagget i, da velger jeg "fjern tagg", men da forsvinner bildet fra min profil. Er det ingen måte å gjøre disse bildene kun synlig for meg, inne på min profil? Eller er det kun "fjern tagg" som er mulighet hvis jeg ikke ønsker mine venner skal kunne se disse bildene når de er inne på min profil? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 du skal kunne opprette flere "tilgangsgrupper" hvor u bestemmer hvem som skal se taggete bilder på tidslinjen og mappene dine. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 du skal kunne opprette flere "tilgangsgrupper" hvor u bestemmer hvem som skal se taggete bilder på tidslinjen og mappene dine. Noen formening hvor man går for å gjøre det? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 du skal kunne opprette flere "tilgangsgrupper" hvor u bestemmer hvem som skal se taggete bilder på tidslinjen og mappene dine. Noen formening hvor man går for å gjøre det? Noen som har peiling på facebook personvern og hvor man evt tilrettelegger for hvem som skal kunne se taggede bilder og album ? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 28. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2015 du skal kunne opprette flere "tilgangsgrupper" hvor u bestemmer hvem som skal se taggete bilder på tidslinjen og mappene dine. Noen formening hvor man går for å gjøre det? Noen som har peiling på facebook personvern og hvor man evt tilrettelegger for hvem som skal kunne se taggede bilder og album ? Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå