TomTucker Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei, Har en HP Elitebook 8560w som ikke slår seg på med batteriet installert, å med strømkabel i. - Derimot, tar jeg batteriet ut, å setter i strømkabelen, så fungerer den tipp topp. 1) Er det batteriet som da sannsynligvis er dødt? 2) Hvor er det best å bestille nye Laptop batterier fra? Pris er relevant. Regner med at kina-batterier fra Ebay ikke er helt greia. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Høres ut som batteriefeil ja. Jeg har særdeles dårlig erfaring med å bestille billige kinabatteri. Prøv denne leverandøren. Jeg har fått to gode (og prisgunstige) batteri fra han nå i 2015. http://www.ebay.com/usr/kqin-store?_trksid=p2047675.l2559 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Okay, hvilket batteri er ikke fra kina. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Okay, hvilket batteri er ikke fra kina. De som er fra Taiwan , Sør Korea og Japan ?:-) Endret 5. mai 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå