Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hatt i hatt i hatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Du Kneppen du Kneppen...... Her er det snakk om to forskjellige måter og formidle hodeplagg på. Du tar deg av den kunstneriske utgaven, mens jeg tar streetview`en. Fargerikt og flott dette:-) Lurer på hva som dukker opp av hatten i morgen..... PS Smørbukk hadde vel ikke hatt, men skyggelue. Dessuten ble han betydelig mer bemidlet en meg.....Men ellers så er det vel et og annet likhetstrekk:-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 At du er mann for din hatt, det vet vi Flott palett! -bjarte. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Litt av et fargerikt skue! Supert! Fredrik Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Eg tar den hvite hatten med rødt band. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fargerikt innslag og mye å velge mellom, og nokså typisk for markeder og salgssteder på disse trakter. PS:Forstår ikke hvorfor du gir Pentaxen så mange gode tips. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Fargerikt innslag og mye å velge mellom, og nokså typisk for markeder og salgssteder på disse trakter. PS:Forstår ikke hvorfor du gir Pentaxen så mange gode tips. Vennlig hilsen Ragnar Trodde faktisk jeg gir kritiske kommentarer og tips på alle bilder jeg er innom hvis jeg ser noe jeg kan pirke på - ikke bare hos Pentaxen da jeg jo også er medlem på Foto,no og Fotosidan.se i Sverige der jeg skriver når jeg får tid. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Et bilde til å bli glad av! (Skjønte ikke helt tittelen, med mindre det er en t' for lite der..) Flotte farger og fint utsnitt! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Herlig samling av hodebekledning, noe for enhver smak Vh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Et bilde til å bli glad av! (Skjønte ikke helt tittelen, med mindre det er en t' for lite der..) Flotte farger og fint utsnitt! Det mangler en t og takk for det. Den kommer. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fargerikt innslag og mye å velge mellom, og nokså typisk for markeder og salgssteder på disse trakter. PS:Forstår ikke hvorfor du gir Pentaxen så mange gode tips. Vennlig hilsen Ragnar Trodde faktisk jeg gir kritiske kommentarer og tips på alle bilder jeg er innom hvis jeg ser noe jeg kan pirke på - ikke bare hos Pentaxen da jeg jo også er medlem på Foto,no og Fotosidan.se i Sverige der jeg skriver når jeg får tid. Roar Hei Roar, jeg mente mange gode tips på hatter. De øvrige tips og kommentarer deler du rikelig til alle du gir kommentarer til. Beklager at jeg ikke uttrykte meg klart nok i innlegget mitt. Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Her må jeg bare bøye meg i hatten Roar Ett meget fargerikt og flott motiv som du formidler i beste Kneppen-stil. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei, Roar. "Jeg skulle hatt en sommerhatt, men vi har ingen sommer hatt", heter det, men her er det visst hatter for alle årstider og anledninger ! Fargerikt og friskt, og med dette kan du si som Kristian Valens i Geirs skikkelse: "Toppa heile driten ,eg" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fargerikt og morsomt bilde!! Man blir jo bare glad av å se dette! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 "Hvis du vil bli lagt merke til i denne verden, få deg en hatt", heter det. Du trenger ingen hatt Roar, for du blir nok lagt merke til lell. Men om du vurderte å skaffe deg alle disse, så hadde ikke det gjort noe. Du har jo så mange knagger du kunne henge dem på. Bildet er akkurat som deg, - fargerikt, morsomt og friskt. Lisbeth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Flott og fargerik komposisjon. Det er ikke lett å velge hatt i en slikt overdådig utvalg. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg