Gå til innhold

Hat i hatt i hatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Du Kneppen du Kneppen......

Her er det snakk om to forskjellige måter og formidle hodeplagg på. Du tar deg av den kunstneriske utgaven, mens jeg tar streetview`en. Fargerikt og flott dette:-)

Lurer på hva som dukker opp av hatten i morgen.....

PS Smørbukk hadde vel ikke hatt, men skyggelue. Dessuten ble han betydelig mer bemidlet en meg.....Men ellers så er det vel et og annet likhetstrekk:-)

Lenke til kommentar

Fargerikt innslag og mye å velge mellom, og nokså typisk for markeder og salgssteder på disse trakter. PS:Forstår ikke hvorfor du gir Pentaxen så mange gode tips.

Vennlig hilsen Ragnar

Trodde faktisk jeg gir kritiske kommentarer og tips på alle bilder jeg er innom hvis jeg ser noe jeg kan pirke på - ikke bare hos Pentaxen da jeg jo også er medlem på Foto,no og Fotosidan.se i Sverige der jeg skriver når jeg får tid.

Roar

Lenke til kommentar

Fargerikt innslag og mye å velge mellom, og nokså typisk for markeder og salgssteder på disse trakter. PS:Forstår ikke hvorfor du gir Pentaxen så mange gode tips.

Vennlig hilsen Ragnar

Trodde faktisk jeg gir kritiske kommentarer og tips på alle bilder jeg er innom hvis jeg ser noe jeg kan pirke på - ikke bare hos Pentaxen da jeg jo også er medlem på Foto,no og Fotosidan.se i Sverige der jeg skriver når jeg får tid.

Roar

Hei Roar, jeg mente mange gode tips på hatter. De øvrige tips og kommentarer deler du rikelig til alle du gir kommentarer til. Beklager at jeg ikke uttrykte meg klart nok i innlegget mitt.

Ragnar

Lenke til kommentar

"Hvis du vil bli lagt merke til i denne verden, få deg en hatt", heter det. Du trenger ingen hatt Roar, for du blir nok lagt merke til lell. Men om du vurderte å skaffe deg alle disse, så hadde ikke det gjort noe. Du har jo så mange knagger du kunne henge dem på.

Bildet er akkurat som deg, - fargerikt, morsomt og friskt.

Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott og fargerik komposisjon.

Det er ikke lett å velge hatt i en slikt overdådig utvalg.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...