Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Douglas Dakota DC-3 ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 ÅÅÅ se Den store stålfuglen..... Flott dokument og veldig godt formidlet av denne luftas sliter. Husker en tur vi hadde til Venezuela, der vi landet i Caracas. Vi skulle videre med et innlands fly, og der sto det flere slike med Air Venezuela påskrift. Da ble mor skeptisk........ Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Vinger også denne gangen, men ikke på en hagefugl. Fin følgetekst. Har jobbet i flystøy i 22 år, så jeg putter på en "liker" -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ja denne flytypen tror jeg at jeg har sett en del ganger over kommunen jeg egentlig kommer fra, Andebu et par mil nord for Torp flyplass. Fortsatt flott å beskue. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ja, da var det jo en spesiell grunn for å presentere dette flyet. Jeg trodde du først bare hadde slengt deg på trenden med å levere flybilder som jeg har sett her i det senere. Det er jo tross alt litt lettere å presentere fly i lufta på en bra måte enn fugler der oppe - vet jeg jo av egen erfaring litt om det etter tusenvis av fuglebilder.. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 ÅÅÅ se Den store stålfuglen..... Flott dokument og veldig godt formidlet av denne luftas sliter. Husker en tur vi hadde til Venezuela, der vi landet i Caracas. Vi skulle videre med et innlands fly, og der sto det flere slike med Air Venezuela påskrift. Da ble mor skeptisk........ Hei, Pentaxen. Mange takk for hyggelig tilbakemelding, - takk også for en artig anekdote ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Vinger også denne gangen, men ikke på en hagefugl. Fin følgetekst. Har jobbet i flystøy i 22 år, så jeg putter på en "liker" -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Flystøy er kraftig, og på nært hold er slik støy svært skadelig for hørselen dersom hørselvern ikke blir benyttet. Høyfrekvent støy fra jetmotorenes turbiner burde i prinsippet være mer skadelig enn "brummingen" fra forbrennings-motorene på propellfly, men det er mulig at det bare er decibelnivået det kommer an på. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 (thumbup) Hei, Geir R. Mange takk for tilbakemelding, - som jeg oppfatter som positiv ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Ja denne flytypen tror jeg at jeg har sett en del ganger over kommunen jeg egentlig kommer fra, Andebu et par mil nord for Torp flyplass. Fortsatt flott å beskue. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, DC-3 er et populært fly ved stevner, og har man hørt motorlyden fra et slikt fly, er det store muligheter for at man gjerne vil oppleve det igjen ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Ja, da var det jo en spesiell grunn for å presentere dette flyet. Jeg trodde du først bare hadde slengt deg på trenden med å levere flybilder som jeg har sett her i det senere. Det er jo tross alt litt lettere å presentere fly i lufta på en bra måte enn fugler der oppe - vet jeg jo av egen erfaring litt om det etter tusenvis av fuglebilder.. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig kommentar ! Jeg er bosatt omtrent 30 km fra Rygge Flystasjon, og når det er øvelse eller flystevne, er det som regel hektisk flyaktivitet rett over hustakene her, - og jeg synes det er kjempestas M v h Albert. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei igjen Ja eg prøvde meg på en tommel opp for et flott fly bilde, men det ble ikke noe figur av det så enten så skreiv eg det feil eller så kan en ikke ha slike tommel opp ikoner her. Flott var det iallefall. (thumbsup) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Hei igjen Ja eg prøvde meg på en tommel opp for et flott fly bilde, men det ble ikke noe figur av det så enten så skreiv eg det feil eller så kan en ikke ha slike tommel opp ikoner her. Flott var det iallefall. (thumbsup) Hei igjen, Geir R. Nei, - det med figurer er ikke lett, - noen lager bevegelige figurer, men jeg aner ikke hvordan det skal gjøres Men, - mange takk for hyggelige tilbakemeldinger ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg