Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Bare skyer, men blir automatisk sugd inn mot sentrum av bildet. Oppfinnsomt og severdig synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Om det er snurp (pinch) eller radial blur du har brukt her spiller ingen rolle - jeg kan t.o.m. bomme. Men virkningen blir den samme - blikket suges mot senter. Grei begynnelse dette for å utvikle det videre, kanskje i kombinasjon med andre filtre. men slikt tar tid å få inn. Sjøl har jeg brukt tusenvis av timer i løpet av siste 8-9 år. Roar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Bare skyer, men blir automatisk sugd inn mot sentrum av bildet. Oppfinnsomt og severdig synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Om det er snurp (pinch) eller radial blur du har brukt her spiller ingen rolle - jeg kan t.o.m. bomme. Men virkningen blir den samme - blikket suges mot senter. Grei begynnelse dette for å utvikle det videre, kanskje i kombinasjon med andre filtre. men slikt tar tid å få inn. Sjøl har jeg brukt tusenvis av timer i løpet av siste 8-9 år. Roar Takker Bekir. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei, Bekir. Blikket blir trukket inn mot sentrum av bildet, og jeg har ingen formening om hva du har gjort for å få det til, men det er et stilig og spennende bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Albert, many tanks for your nice words,I am glad you like this. Bekir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg