Torbjørn Milje Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Truende skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Et flott landskapsbilde, Torbjørn. Ser solen klarer å trenge gjennom, iallefall for et lite øyeblikk. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fint landskapsbilde hvor akkurat dette med de truende skyer kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg er ofte ute og vil kutte himmelen, men ikke her. Denne dramatiske himmelen må jo være med. Flott utsnitt og komp, men nevner likevel 1 - 2 cm kutt nede for få linje rent ut på nedre ramme til høyre for da får du en diagonal mellom høyre kortside og nedre langside som er beste løsning for god spenning i bildet. Ellers god dybdeskarphet i fint lys som henter fine farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Dramatiske skyer der sollyset som steifer gjennom gir flott lys på landskapet, vakkert Vh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Fint komponert og super stemning her. Liker det.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei, Torbjørn. Skyene i bildets bakgrunn ser dramatiske ut, ja, og uvær i fjellet er "ingen spøk" ! Lyset og fargene for øvrig er svært bra, og gjør bildet meget severdig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Tusen takk til dere alle for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Skyene ser ikke så veldig truende ut. Første reaksjon når jeg så bildet var Freia-kuene, altså helnorsk kulturlandskap! Fint bilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Tusen takk Roar for fin kommentar av bildet. Jo, skyene var nok truende de for like etter jeg tok dette bildet fikk jeg en sluddbyge på meg og det var 1. mai i år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg