arrowtothed Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Har en lånetelefon jeg er stuck med i noen uker, men har aldri hatt HTC før. Jeg har aktivert mobildata og dataroaming er tillatt, og jeg bruker mitt gamle simkort som jeg aldri har hatt problemer med, men kommer meg altså ikke på nett i det hele tatt uansett. Vet ikke om lånetelefoner er avgrenset slik at bruk av mobildata ikke skal være mulig, eller om det bare er akkurat denne telefonen som er så himla vanskelig å få det til på. Uansett, så trenger jeg noen gode forslag her. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Mulig du må sende korrekte innstillinger til telefonen fra operatørens nettside. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Innstillinger -> Mobilt nettverk -> Navn på aksesspunkt og velg APN i henhold til din operatør. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Noen ganger så må man laste ned MMS og nettinstillinger på nye mobiler, som du ikke har brukt sim-kortet på før. Er så lett som å bare gå inn på instillinger og finne fram til en instilling som sier; internett-innstillinger (last ned innstillinger for internett og MMS), hadde samme problem som deg og dette var alt som trengtes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå