ITtraktor Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) I dag da jeg gikk ut i garasjen oppdaget jeg at garasjeporten var borte. Jeg regner med at det er utleier som har stukket av med den, med mindre noe har stjålet den. Har forøverig aldri hørt om at noen har stjålet en garasjeport før, som ikke en gang har automatisk åpner. Da er man passe smålig! Men er ikke en slik port å regne som fast boligmasse, altså at den er en del av leien selv om det ikke står spesifisert? Og dersom noen mot formodning skulle ha stjålet den, blir jeg stående ansvarlig? Tenkte å ringe i morgen å spørre utleier hva greia er. Endret 4. mai 2015 av ITtraktor Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Står det at du har tilgang til garasjen i kontrakten, eller egen parkering (og garasjen er tildelt plass for bilen)? Endret 4. mai 2015 av Thor. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Har en kamerat som gjorde det samme med inngangsdøra til leieboer, men da var leia forfalt....med en del. Endret 5. mai 2015 av skripis 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå