Gå til innhold

Hovedkort?

EiSvIn

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å bygge opp maskinen til et litt mer aksektabelt nivå. men hvordan finner jeg ut hva slags hovedkort som passer i maskinen? Socket A, ATX eller hva de nå heter noen tips?

:wow: Jaja, jeg vet det er et forum for software, men det er sikkert noen her som kan svare meg, og jeg har ikke funnet noe annet sted å spørre, så da ber jeg dere alle om tilgivelse for å være litt off-topic. OK?

EiSvIn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sikkert tusen tips om Socket A hk her på forumet så det er bare å søke litt.

Men som mange har sagt og jeg sier det igjen Abit NF7-S v2.0.

Finst andre alternativ enn abit NF7-S det da...

Eg er veldig fornøgd med Epox-kortet mitt (sjå signatur)

Så det er ikkje kun Abit som kan å lage hovedkort

Lenke til kommentar

Det slo meg at du ikke sier noe som helst om de andre komponentene. Det er vanskelig å gi tips om hvilket HK du skal kjøpe når vi ikke vet noe om de andre komponentene du har. Flere har anntatt at du har AMD siden du nevnte socket A. Er dette riktig, eller nevnte du bare socket A fordi du lurte på det var dette du skulle ha. Det virket lik på meg som om du lurte på dette. Har jeg rett?

Hva har du tenkt å oppgradere og hva har du tenkt å beholde. Hovedkortet er ikke det første jeg ville valgt å oppgradere. Hovedkortet kan ikke bli bedre enn den CPU og det minne som står på. Kanskje støtter det hk'et du har både kraftigere prosessor og raskere minne.

Si litt mer om den maskina du har og hva du har vudert å gjøre og hvor mye du hadde tenkt å legge i oppgraderingen så kommer det nok masse mer råd du virkelig kan lære om CP-oppgradering fra. Ikke bare kortsvar om at "det hk'et burde du kjøpe" ;)

Lenke til kommentar

HVOR FOR SIER ALLE AT MAN MÅ KJØPE ABIT NF7-S V2.0??????????????????

HVOR FOR IKKE BARE KJØPE ABIT NF7 V2.0?????? AKURATT DET SAMME KORTET BORTSETT FRA AT NF7-S HAR INTEGRERT SKJERMKORT.................JEGGÅR INN PÅ EN TRÅD OG SER AT FOLK ANBEFALER NF7-S, HVORFOR HAR FOLK FÅTT FOR SEG AT DET ER BEDRE???

Lenke til kommentar
HVOR FOR SIER ALLE AT MAN MÅ KJØPE ABIT NF7-S V2.0??????????????????

HVOR FOR IKKE BARE KJØPE ABIT NF7 V2.0?????? AKURATT DET SAMME KORTET BORTSETT FRA AT NF7-S HAR INTEGRERT SKJERMKORT.................JEGGÅR INN PÅ EN TRÅD OG SER AT FOLK ANBEFALER NF7-S, HVORFOR HAR FOLK FÅTT FOR SEG AT DET ER BEDRE???

Har du et problem?

Den tonen din er heilt unødvendig her.

Kan ikkje sjå at alle anbefaler Abit-kortet.

Du snakker bare sprøyt fra ende til annen.

Edit: Det er foresten Abit NF7-M som har integrert skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...