Ambumann Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Kan noen hjelpe meg med følgende: * Har NGT i dag, kan ikke ha andre desvverre...! Jeg har kjøpt ny Netgear R7000 idag for å få boosta litt på rekkevidden på nettet mitt og for å få acsess i garasjen... Problemet er at jeg kobler cat kabeln i LAN porten i inteno modem/rutern og det funka i nøyaktig 1 minutt... så datt nettet ut... har fremdeles nett trådløst via inteno men får ikke nett via CAT kabeln inn i den nye netgear saken.... *** Har lest tråder her tidligere vedr dette, og jeg har snakket med 3 forskjellige folk på nextgentel som alle bekrefter at JO det går fint ann å bridge denne rutern... men de kan ikke fortelle meg hvordan....?!?!? Så spm er... hva gjør jeg?? Evig takknemmelig til den som kan få meg opp å gå her... Takk takk takk!! Lenke til kommentar
Ambumann Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Merkelig, plugga inn en zyxel P-2602HWT-F3 og da virker det med en gang.... krysser fingra for at det fortsetter sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå