Gjest member-296438 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Johnny? Spennende og kreativt. En ting som er litt synd, er at bakerste ben ikke står i forhold til det andre. Nesten Bladerunner fot...... Tøft lys og sprinklene gjør det enda mer spennende. Kult er det okke som:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Johnny? Spennende og kreativt. En ting som er litt synd, er at bakerste ben ikke står i forhold til det andre. Nesten Bladerunner fot...... Tøft lys og sprinklene gjør det enda mer spennende. Kult er det okke som:-) Ja, dessverre fikk jeg ikke med litt av kroppen. Men sånn er det jo. Ikke alltid man får pose&sekk, men tenkte at det fortjente å komme ut her ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Johnny? Spennende og kreativt. En ting som er litt synd, er at bakerste ben ikke står i forhold til det andre. Nesten Bladerunner fot...... Tøft lys og sprinklene gjør det enda mer spennende. Kult er det okke som:-) Ja, dessverre fikk jeg ikke med litt av kroppen. Men sånn er det jo. Ikke alltid man får pose&sekk, men tenkte at det fortjente å komme ut her ihvertfall Fortjente det absolutt. Bare litt pirk fra meg:-) Må ha med noen skavanker også.....vet alt om det:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Her blir det V2 på meg. Fint utsnitt og komp med gode linjer som skaper god spenning i bildet. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Hei WIRE Fint og spesielt, med den gående og skyggene Hilsen Rune Lenke til kommentar
deleted Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Johnny? Spennende og kreativt. En ting som er litt synd, er at bakerste ben ikke står i forhold til det andre. Nesten Bladerunner fot...... Tøft lys og sprinklene gjør det enda mer spennende. Kult er det okke som:-) Ja, dessverre fikk jeg ikke med litt av kroppen. Men sånn er det jo. Ikke alltid man får pose&sekk, men tenkte at det fortjente å komme ut her ihvertfall Fortjente det absolutt. Bare litt pirk fra meg:-) Må ha med noen skavanker også.....vet alt om det:-) Hehe, bare bra det. Keep it up! Her blir det V2 på meg. Fint utsnitt og komp med gode linjer som skaper god spenning i bildet. Roar Takk Roar. Regnet med at noen ville like v2 bedre Hei WIRE Fint og spesielt, med den gående og skyggene Hilsen Rune Takk for fin kommentar Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg