Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Johnny?

Spennende og kreativt. En ting som er litt synd, er at bakerste ben ikke står i forhold til det andre. Nesten Bladerunner fot......

Tøft lys og sprinklene gjør det enda mer spennende.

Kult er det okke som:-)

Lenke til kommentar

Johnny?

Spennende og kreativt. En ting som er litt synd, er at bakerste ben ikke står i forhold til det andre. Nesten Bladerunner fot......

Ja, dessverre fikk jeg ikke med litt av kroppen. Men sånn er det jo. Ikke alltid man får pose&sekk, men tenkte at det fortjente å komme ut her ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Johnny?

Ja, dessverre fikk jeg ikke med litt av kroppen. Men sånn er det jo. Ikke alltid man får pose&sekk, men tenkte at det fortjente å komme ut her ihvertfall :)

Fortjente det absolutt. Bare litt pirk fra meg:-) Må ha med noen skavanker også.....vet alt om det:-)

Lenke til kommentar

Johnny?

Fortjente det absolutt. Bare litt pirk fra meg:-) Må ha med noen skavanker også.....vet alt om det:-)

Hehe, bare bra det. Keep it up!

Her blir det V2 på meg.

Fint utsnitt og komp med gode linjer som skaper god spenning i bildet.

Roar

Takk Roar. Regnet med at noen ville like v2 bedre :) 

Hei WIRE

Fint og spesielt, med den gående og skyggene :)

Hilsen Rune

Takk for fin kommentar Rune :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...