REALITET Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei Trenger hjelp med å sette sammen/finne en helt ok pc til 8000kr. Jeg kommer hovedsaklig til å bruke den til spilling(cs spesielt, haha) og arbeidsoppgaver(office og adobe) Så er det noen som kan gi en hjelpende hånd? Skal heller ikke se bort i fra at jeg vil ha muligheten til å oppgradere Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Viktigste er vel at den klarer å håndtere stor aktivitet, går smoothieog endel programmer som kjører samtidig, da jeg også driver med daytrading(aksjer) veldig viktig at ting ikke henger etter. Endret 4. mai 2015 av REALITET Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Kun PC eller inkl alt eksternt utstyr? OS? Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Kun pc. Alt annet har jeg Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 IMO så vil ikke 8K være nok hvis maskinen skal håndtere "stor aktivitet" og mange programmer samtidig som du sier. Kan du strekke deg? Og hva slags oppgradering snakker du om? SLI? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 http://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/datakomponenter/data-i-deler/intel-gtx960i58gbssdr5/215561.7144/ 8K, kun PC. Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Kan strekke meg til 20k, om nødvendig. Men, jeg ser ikke noe poeng i det da jeg føler at det gjelder hardcore gaming/Foto. Det jeg mener med aktivitet er at de programmene jeg bruker oppdateres hvert sekund, og da er jeg avhengig av at det ikke skjer noe glipp eller at det henger etter Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Kan du bygge selv? I så fall gå for black refinery. Mest for pengene. Enorm ytelse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470&page=1 Ellers er forslaget fra netonnet også greit, men ikke like mye for pengene. Begge maskinene vil uansett være veldig stabile og ikke by på problemer dersom ingen brukerfeil. Endret 4. mai 2015 av Strato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå