Gå til innhold

FLASHPOINT RULEZZ!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Hidden skrev (2002-02-22 22:32):

Skulle gjerne hostet, men da kan jeg vel ikke spille selv? Har aldri prøvd det så jeg vet ikke.

Joda, det kan du. Det kan jo lagge hvis maskinen din er litt gammel.

Quote:

Har 384/128 bps ADSL, topphastigheten ligger som regel på rundt 90% av det oppgitte.

Jeg deler 2Mbit (full duplex) med fem andre folk og det går som hakka møkk. Kan godt sette opp server. Det eneste problemet er at jeg først må få orden på rutinga på den maskinen som deler internett til de fem andre. Noen som kan om ruting i Win2000? Trenger sårt hjelp!

Quote:

Jeg tenkte på å kanskje bruke dns2go eller noe, siden jeg har dynamisk IP. Vil det funke?

Har ingen anelse, men du kan sette opp server selv om du ikke har fast ip. Du kaller den bare for noe og poster ut navnet :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Hidden skrev (2002-02-23 13:31):

Min PC er for tiden en P3-700 med 384mb ram og GeForce 256 Pro. Har ennå ikke fått bestemt meg for hva jeg skal oppgradere først, men siden OFP er CPU krevende, blir det nok nytt hovedkort DDR ram og P4 1.6 eller noe.

Da kan heller jeg hoste. Har en AMD Tibørd 1.33, 512 MB ram og GF3 TI200, så jeg tror det går noe glattere hvis jeg hoster serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...