RBoysen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Vår i skogen vår Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Et bilde jeg liker veldig godt på grunn av den fine måte du utnytter det flotte lyset. Fargene er veldig bra og posituren/blikket til ungen likeså. Hovedinntrykket er derfor veldig positivt. En ting som jeg derimot er litt usikker på er dette treet som "ligger" på hodet til gutten. Jeg skjønner selvsagt at han er utenfor all form for fare, men inntrykket blir kanskje litt feil. Samtidig så fungerer stammene som en fin ramme for motivet. Ville derfor ha beskjært bildet ca midt i den øverste stammen for å beholde "rammen", men gjøre stammen visuelt lettere. Men, som nevnt innledningsvis, meget tiltalende bilde. Lenke til kommentar
RBoysen Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Takk for tilbakemeldingen Mikael. Ja, enig med treet, dumt at det ser ut som at det ligger "på hodet" og at han på en måte "skaller" i det. Skal teste ut det å croppe ved stammen. Takk for tips og meningen din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg