cadecolate Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Hei. Bygde pcen min for en 3 års tid tilbake og ønsker derfor å oppgradere pcen min nå som gta v er ute og the witcher 3 snart lanseres. Nåværende spec Cpu: Intel i5-3330 3.0 GHz Hovedkort: Asus P8Z68-V PRO GPU: Geforce GTX 560 Ti RAM: 8GB Hva burde jeg investere i for å kunne kjøre gta v og the witcher 3 på godt nivå? Ser for meg at jeg kjøper gtx 960/970 og 16gb ram, men vet ikke hvor langt dette strekker. Har ca 5000kr å bruke for øyeblikket. Har ikke ett forventingskrav på å kjøre gta v på ultra Ønsker ikke å oppgradere alle delene og ser derfor for meg at jeg beholder hovedkort og cpu, men jeg er åpen for innspill. Setter stor pris på om noen kunne hjelpe meg! Hilsen Niklas Endret 4. mai 2015 av cadecolate Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Ut fra budsjettet hadde jeg nok gjort som du sier:- Oppgradere til et 970- Oppgradere til 16GB RAMDette koster vell rundt 4,5k Lenke til kommentar
cadecolate Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Takk! Det jeg også tenkte. Holder cpu og hovedkort et greit nivå etter dagens standard? Og er det noen begrensninger hovedkortet har når det kommer til hvilke RAM jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå