Gå til innhold

Naturhistorisk museum I

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Naturhistorisk Museum. Et hjem for oss, et hjem for deg....

Tøft format, som for frem høyden. Blir litt perspektiv når en ser personen i forhold. Et par knepp til høyre, så hadde du unngått det åpne feltet oppe i høyre hjørne, og samtidig fått med noe av inngangsdøra. Trur eg.....

Lenke til kommentar

Naturhistorisk Museum. Et hjem for oss, et hjem for deg....

Tøft format, som for frem høyden. Blir litt perspektiv når en ser personen i forhold. Et par knepp til høyre, så hadde du unngått det åpne feltet oppe i høyre hjørne, og samtidig fått med noe av inngangsdøra. Trur eg.....

Hei! :) Jo du har nok rett i det du sier om å flytte litt til høyre tror jeg....men måtte være lynkjapp! Kom og gikk folk i en astanselig strøm der jo! :)

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Jeg har ikke vært der (ennå), men det ligner inngangspartiet til Natural History Museum i London :)

Fantastisk arkitektur, og både farger og detaljer kommer godt fram på bildet ditt ! :)

Vi har dessverre få byggverk i Norge som kan måle seg med den du viser deler av, men Nidarosdomen er et praktfullt, arkitektonisk mesterverk :)

M v h Albert

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Jeg har ikke vært der (ennå), men det ligner inngangspartiet til Natural History Museum i London :)

Fantastisk arkitektur, og både farger og detaljer kommer godt fram på bildet ditt ! :)

Vi har dessverre få byggverk i Norge som kan måle seg med den du viser deler av, men Nidarosdomen er et praktfullt, arkitektonisk mesterverk :)

M v h Albert

Hei Albert! Kom akkurat tilbake fra London nå. det var min første tur dit. Såååååå mye flott å se!! Herregud, nå kan jeg fore bildekritikken med Londonbilder i flere år!! Må prøve å beherske meg...;) Ja Nidarosdomen er flott!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde med fin fargepalett og masse detaljer .

Arkitektoniske detaljer står nærmest i kø på slike steder.

Godt fanget.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde med fin fargepalett og masse detaljer .

Arkitektoniske detaljer står nærmest i kø på slike steder.

Godt fanget.

Mvh

Alec

Takk takk Alec! Det var såååååå mange flotte bygninger å ta bilde av....både gamle og nye! :) London er snop for fotografer... Har masse på brikka nå! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...