dbass Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, har fått tilbud om å bytte defekt klutch for 12.000,-. Syns dette virker dyrt? Noen formeninger? Er Opel verksted som har kommet med tilbudet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Virker voldsomt dyrt. Jeg betalte for noen år siden halvparten for å bytte clutch OG girkasse. Dog på en helt annen bil. (Med forbehold om at jeg ikke vet hvor stor jobb det er på Corsa) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 På Opel Corsa A kunne man bytte clutch uten å ta ut girkassa. På corsa B er det fortsatt kurant. Hvis det er snakk om 1,6 så er det litt trangere i motorrommet og det er litt mer knot. Det høres uansett dyrt ut. Litt usikker på om jeg har sett disse med hydraulisk utløserlager og da går det fort noen tusen ekstra i deler. Det skal være sagt at Opel er billigst på deler, men dyrest på timer. Er ikke lenge siden jeg hørte snakk om at dem lå godt over 2000,-, men pga deleprisene så ble totalen lik som alle andre. Merkeverksted har helt sinnsyke priser. Ikke bruk dem på den jobben der. Deler skal du få lov til å kjøpe hos dem. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Prøv Mekonomen. De har ganske grei priser. Eller du kan prøve Harryklubben og legg ut jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå