pedero Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, jeg sitter å funderer over hva slags app jeg skal lage, å je ser at det ikke er noen app for tek.no (på android ihvertfall). Så jeg lurte på om det er noen som helst interesse for dette, og om dere hadde ville vært villig til å betale si 20kr for en slik app. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg tviler på at det hadde slått an. De fleste er nok tilfreds med å bruke nettleseren for å lese på Tek, vil jeg tro. Gjelder i alle fall meg. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Da ville det nok vært bedre å utvikle en egen app for diskusjon.no. Som inspirasjon kan du bruke noen av de frittstående Appene som er laget for Reddit. Endret 15. mai 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Finnes en Tek.no app alt, sliter riktig nok med å søke den opp på Google Play, men har den installert på mobilen min. Edit: Fant en link, Google Play - Tek.no Riktignok ikke oppdatert på en stund men (15. mai 2012) Endret 19. mai 2015 av esoteric 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå