Gunfreak Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Pcen vill ikke logge seg på steam, steam forumene funker på padden, funker i ofline mode, men vil ikke logge seg på på pcen, Ikke noe har blitt gjort med pcen. Slo den av på torsdag, starta nå, og nå vil den ikke på. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg kommer heller ikke inn. "Could not connect to the Steam network." Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Nå fikk jeg pluttselig steam credetials have expired og når jeg prøver å logge på med passordet mitt kommer jeg ikke inn.... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Steam fungerer fint her. Finn Steam mappen på pc en. Slett ALLE filer og mapper utenom filen Steam.exe og mappen SteamApps. Alternativt kan du flytte disse filene til en egen tom mappe i stedet for å slette. Start steam og logg inn. Alle instillinger for Steam og nødvendige filer blir lastet ned på nytt. Lenke til kommentar
TorbenBorge Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg har et spørsmål..Jeg har blitt bannet uten noen grund og steam tar meg ikke på alvor:(Hva gjør jeg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg har et spørsmål..Jeg har blitt bannet uten noen grund og steam tar meg ikke på alvor:(Hva gjør jeg Ingen blir bannet uten grunn. Sier ikke at du har jukset eller hacket, men noe har skjedd for at du skal ha blitt bannet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå