nonno96 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei! Har en Vikingfjord Ice Shot liggende og har tilfeldigvis en Solo liggende også. Hvordan går det å blande desse? Noen erfaringer? Om det ikke går, hva ville dere foreslått? Hvor mye brus/vodka ville dere blandet med? Den er 20% btw. Tenkte til russefest! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Du vet at du ikke trenger å blande alt på en gang, ikke sant? Og at det heller ikke er et smakspoliti som kommer til å plaffe deg ned om du blander 2:1 brus:sprit istedenfor 1:1? 2 Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Ja, var kanskje litt dumt å skrive det. Men noen som har smakt det før? Hadde bare aldri hørt om noen som blandet noe med Solo, var for det meste med Sprite eller Cola, eller Solo med en spesiell smak. Jeg kan jo prøve selv, men tenkte bare å spørre. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Siden smak er objektivt, mener du? EDIT: Tøysevann kan man som en grei tommelfingerregel blande 1:1. Kanskje 2:1 når det gjelder Bacardi Razz og andre 30%-ting, så kvelden ikke slutter før den har begynt. EDITEDIT: Solo smaker da virkelig ikke godt uten noe i heller. Kjøp en flaske sprite eller cola, så er du trygg. Endret 4. mai 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Så å blande Solo med vodka = no good? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg har virkelig ingen anelse, og det tror jeg ikke det er noen andre som har heller. Du kan, som Jørgen Sørheim hinter til, prøve. Eller, siden du bare er russ en gang, kan du gå i gang med et vilt eksperiment og la være. 1 Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Ok så lenge jeg ikke dør av det Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Så å blande Solo med vodka = no good? Neida, virkningen er helt prima! Smaken kunne vært bedre, men men... Forresten, alkoholfritt og godt: Solo og vørterøl halvblanda. Høres kanskje rart ut, men prøv! Lenke til kommentar
nonno96 Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Takk takk! Får bare prøve meg frem ^^ Dette kan bli spennende Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Utgangspunkt i 37,5 % / 40% sprit. 1. Kjøp en flaske med Fun eller annen sukkerfribrus. 2. Bland en del sprit, 1,5 / 2 deler Fun, og minst en del vann. 3. Sparer penger, smaker ikke spriten what so ever, thank me later. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Her tar vi imidlertid utgangspunkt i jomfrumelk, ikke ren vodka. Red Bull funker skremmende bra til vodka. Faktisk kaffe også, anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå