Jan Åge Henriksen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Jan Åge. Et vakkert bilde, som ser ut til å være tatt med lavt plassert kamera i ei eng tidlig om morgenen, med trærne i bakgrunnen hyllet inn i tåkedis ! Duse, behagelige farger og fint lys M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ser ut til at det ikke var mangel på tåke da du var ute her. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg vil kutte vekk 60-70% av himmelen og også det mørke feltet nede og stå igjen med et smalt panoramaformat som vil inneholde selve essensen av bildet. Roar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Stemningsfullt tåkebilde med en nydelig dempet fargepalett. Personlig liker jeg nåværende utsnitt da det store hvite feltet forsterker følelsen av at det er et stort, åpent og ensomt landskap. Men her finnes det ingen fasit, kun personlige preferanser. Flott bilde er det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg