appelsinbrus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Har drevet datafirma en god stund, og nå er jeg så drita lei at jeg vil gjøre noe helt annet. Har fått meg jobb med skogrydding, og siden jeg kommer til å jobbe med to estlendere vil arbeidsgiver at jeg skal være arbeidsleder siden jeg snakker norsk. Men da må jeg ha det han kalte "HMS-kurs type 2". Har googla meg halvt ihjæl for å finne det, men finner ingen ting med det navnet. Finner haugevis av andre HMS-kurs, så er det da noen som vet hvilket kurs det kan være han snakket om? Skal ringe han i mårra, så finner det jo ut da (han ga sannsynligvis feil navn), men jeg sa jeg skulle sjekke det ut. Lenke til kommentar
signii Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Du spesifiserer ikke hva du skal holde på med, men her er i alle fall en del kurs som kreves for hogst i egen skog. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Både ryddesag og motorsag. Var et 6-timerskurs, etter hva jeg forstod. Endret 4. mai 2015 av appelsinbrus Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Var visst 12 timer. Kalles arbeidsvarslingskurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå