Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av dine bedre i denne sjangeren synes jeg. Litt synd du ikke var to sekunder tidligere på avtrekkeren og fikk hodet akkurat inne i "bøylen".

Scroll opp, dekk til og se hva du synes når den hvite bølgebården øverst forsvinner.

Jeg synes det gjør mye for bildet.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et av dine bedre i denne sjangeren synes jeg. Litt synd du ikke var to sekunder tidligere på avtrekkeren og fikk hodet akkurat inne i "bøylen".

Scroll opp, dekk til og se hva du synes når den hvite bølgebården øverst forsvinner.

Roar

Ser i etterkant at kanskje bare 2mm. kutt i høyresiden ville ført linje rent ut på høyre ramma framfor oppe i hjørnet og faktisk økt spenningen i bildet ytterligere.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange gode bilder på TEK.NO i dag, og da blir det en del kommentering fra min side.

Spennende skygge/silhuett gjennom "kledelig" skitten glassrute setter fantasien i gang.

Vennlig hilsen Ragnar

Roar

Ser i etterkant at kanskje bare 2mm. kutt i høyresiden ville ført linje rent ut på høyre ramma framfor oppe i hjørnet og faktisk økt spenningen i bildet ytterligere.

Roar

Spennendse uttrykkk du har ..godt fanget og formidlet!

Hilsen Tove

Takk for hyggelige tilbakemeldinger og ikke minst kuttforslag. Jeg skal se litt på det, enig i at det lyse øverst kanskje bare skaper rot.

Henning

Lenke til kommentar

Her traff du godt! Meste er nevnt, og sier meg enig det :) En fin detalj det tok meg litt tid å oppdage, er at det er mulig å antyde skikkelsen gjennom skyggen. Syntes det skaper en spennende form for lag.

Tusen takk WiRe. Godt å se at du oppdaget den detaljen.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...