Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Et av dine bedre i denne sjangeren synes jeg. Litt synd du ikke var to sekunder tidligere på avtrekkeren og fikk hodet akkurat inne i "bøylen". Scroll opp, dekk til og se hva du synes når den hvite bølgebården øverst forsvinner. Jeg synes det gjør mye for bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Mange gode bilder på TEK.NO i dag, og da blir det en del kommentering fra min side. Spennende skygge/silhuett gjennom "kledelig" skitten glassrute setter fantasien i gang. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Et av dine bedre i denne sjangeren synes jeg. Litt synd du ikke var to sekunder tidligere på avtrekkeren og fikk hodet akkurat inne i "bøylen". Scroll opp, dekk til og se hva du synes når den hvite bølgebården øverst forsvinner. Jeg synes det gjør mye for bildet. Roar Ser i etterkant at kanskje bare 2mm. kutt i høyresiden ville ført linje rent ut på høyre ramma framfor oppe i hjørnet og faktisk økt spenningen i bildet ytterligere. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Spennendse uttrykkk du har ..godt fanget og formidlet! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Mange gode bilder på TEK.NO i dag, og da blir det en del kommentering fra min side. Spennende skygge/silhuett gjennom "kledelig" skitten glassrute setter fantasien i gang. Vennlig hilsen Ragnar Et av dine bedre i denne sjangeren synes jeg. Litt synd du ikke var to sekunder tidligere på avtrekkeren og fikk hodet akkurat inne i "bøylen". Scroll opp, dekk til og se hva du synes når den hvite bølgebården øverst forsvinner. Jeg synes det gjør mye for bildet. Roar Ser i etterkant at kanskje bare 2mm. kutt i høyresiden ville ført linje rent ut på høyre ramma framfor oppe i hjørnet og faktisk økt spenningen i bildet ytterligere. Roar Spennendse uttrykkk du har ..godt fanget og formidlet! Hilsen Tove Takk for hyggelige tilbakemeldinger og ikke minst kuttforslag. Jeg skal se litt på det, enig i at det lyse øverst kanskje bare skaper rot. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Kuuult, ikke mer å si om det:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei Henning! Dette ble snasent! Forøvrig enig med Kneppen i kuttforslag. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Kuuult, ikke mer å si om det:-) Hei Henning! Dette ble snasent! Forøvrig enig med Kneppen i kuttforslag. Tusen takk Pål og Helene! henning Lenke til kommentar
deleted Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Her traff du godt! Meste er nevnt, og sier meg enig det En fin detalj det tok meg litt tid å oppdage, er at det er mulig å antyde skikkelsen gjennom skyggen. Syntes det skaper en spennende form for lag. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Her traff du godt! Meste er nevnt, og sier meg enig det En fin detalj det tok meg litt tid å oppdage, er at det er mulig å antyde skikkelsen gjennom skyggen. Syntes det skaper en spennende form for lag. Tusen takk WiRe. Godt å se at du oppdaget den detaljen. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg