power Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Finnes det noe program som mekker en tilsvarende den ikonboksen som er nederst.. Og nei.. La meg være så snill å få slippe å høre at xfce har en.. (Den er fæl) http://a2032.g.akamai.net/7/2032/51/a9538e...uts10082003.jpg Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du kan vel få KDEs menylinje til å se rimelig lik ut...? Om du setter den på noe sånt som max størrelse og 80% fill sentrert... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvor har du hørt det fra power? Jeg bruker XFCE og kunne tenke meg en osx bar Lenke til kommentar
power Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Altså. Jeg har ikke lyst til å bruke KDE.. det er tungt.. Og kommer med en haug med programmer som ligger å sluker system resurser, som jeg ikke kommer til å bruke.. Og da jeg sa XFCE sin.. Mente jeg den som fulgte med... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du får tak i mye rart til Karamba, men den fører nok med seg kdeinit og whatnot. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hmmm.. du er altså ute etter en "uavhengig" osX lookalike taskbar... Det hadde vært et litt fett prosjekt - hadde kanskje gjort deg i fluxboxen min ;-) Hmmm... skulle hatt mye mere fritid.... Lenke til kommentar
power Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 For alle dere som bruker gnome.. Har jeg en god nyhet.. gDesklets.. Men jeg selv leter etter noe som er litt mer fluxbox vennlig.. Jeg måtte nemmelig installere 31 pakker for å få det til å funke.. så det gadd jeg ikke http://gdesklets.gnomedesktop.org/screenshots.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå