Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et nydelig bilde med en gjennomført mørk, men levende bakgrunn. Ser at du helst ikke tar bilder av vanlig fotograferte motiv. Det kan du gjerne fortsette med når resultatet blir så bra som her. Selv tar jeg jo som oftest foto av "vanlige" motiv som dyr og fugler, men leter etter uttrykk, positur etc som ikke er helt A4 og som forhåpentlig vekker interesse blant seere. Men det kunstneriske uttrykket som du leter etter og ofte finner er jeg nok ikke så god til som deg.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et nydelig bilde med en gjennomført mørk, men levende bakgrunn. Ser at du helst ikke tar bilder av vanlig fotograferte motiv. Det kan du gjerne fortsette med når resultatet blir så bra som her. Selv tar jeg jo som oftest foto av "vanlige" motiv som dyr og fugler, men leter etter uttrykk, positur etc som ikke er helt A4 og som forhåpentlig vekker interesse blant seere. Men det kunstneriske uttrykket som du leter etter og ofte finner er jeg nok ikke så god til som deg.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar! Og tusen takk for den hyggelige og lange tilbakemeldingen fra deg! Ja det er jo mange måter å nærme seg moitivene på alle har vi jo vår egen måte.. Jeg for min del ser etter noe som jeg ikke synes er helt åpenbart..men alle synes sikkert ikke det.. men det er jo slik jeg tenker i alle fall. Ha en flott dag videre!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Hei, TCL Photography.

Som "fotoman" med fotofaglig bakgrunn er det både naturlig og forståelig at du vil utvikle dine kreative evner, og svært mange av dine bilder gjenspeiler dette.

Du hører utvilsomt hjemme i "Elitedivisjonen" her på forumet, og dit vil mange av oss, - meg selv inkludert, aldri nå :)

Men nettopp derfor er det fint med profesjonelle fotografer, for de kan virke som inspirasjonskilde og dessuten bidra til kunnskapsoverføring.

Dagens bilde fra deg har utvilsomt "malerieffekten" du ønsker å få fram, og det er høyst severdig, - som nær sagt, vanlig ! :)

M v h Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, TCL Photography.

Som "fotoman" med fotofaglig bakgrunn er det både naturlig og forståelig at du vil utvikle dine kreative evner, og svært mange av dine bilder gjenspeiler dette.

Du hører utvilsomt hjemme i "Elitedivisjonen" her på forumet, og dit vil mange av oss, - meg selv inkludert, aldri nå :)

Men nettopp derfor er det fint med profesjonelle fotografer, for de kan virke som inspirasjonskilde og dessuten bidra til kunnskapsoverføring.

Dagens bilde fra deg har utvilsomt "malerieffekten" du ønsker å få fram, og det er høyst severdig, - som nær sagt, vanlig ! :)

M v h Albert.

Det var veldig hyggelig å lese din tilbakemelding Albert! Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldingene jeg får..ja vi alle vil jo heve oss fra vårt eget ståsted ellers er det ingen mening med foto utenom den gleden man kan ha bare med å fange øyeblikk uten å tenke fremover.. Vi alle har jo hver vår mening med fotografiet..

Ser at også du forsker i fotoverden og det er jo nyttig for oss alle å se hvor dette leder oss hen..spent å se dine kommende bilder i din verden også !!

MVH Tove :)

Lenke til kommentar

Dette ble veldig vakkert! Og jeg tenker også litt som deg! Det er litt irriterende å ta "det samme bildet" som alle andre. Jeg også blir fanget av skjønnheten i det jeg ser rundt meg og vil gjerne fange den på film. Prøver å se det litt fra min vinkel og håper jeg blir bedre på å "se" etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette ble veldig vakkert! Og jeg tenker også litt som deg! Det er litt irriterende å ta "det samme bildet" som alle andre. Jeg også blir fanget av skjønnheten i det jeg ser rundt meg og vil gjerne fange den på film. Prøver å se det litt fra min vinkel og håper jeg blir bedre på å "se" etterhvert.

Tusen takk Helene! Så hyggelig at du likte det!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...