Gå til innhold

Volkswagen Transporter Pickup Type 1 ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike har jeg slitt ut flere av gitt! Kjørt mangt et sandlass og steinlass med akkurat denne typen. Dette var på 60-tallet og i min spede barndom, må vite... Fant faktisk nylig en av disse ved opparbeidelse av plen akkurat der sanddungen lå... (Snakker selvfølgelig om en av mange favoritter blant plastlekebilene vi hadde som barn) ...... ;)

Artig gjensyn, okkesom.... :)

Lenke til kommentar

Fantastisk flott bilde av et særdeles velholdt eksemplar.

Denne er i samme klasse som den blå-hvite bussen i "hver gang vi møtes". Klassikere begge to.

Når jeg ser prisen for en fullrestaurert buss tror jeg det blir ned drømmen.

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding, og fortsett med å drømme, for i sangen heter det jo:

"When you wish upon a star ... ." ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Slike har jeg slitt ut flere av gitt! Kjørt mangt et sandlass og steinlass med akkurat denne typen. Dette var på 60-tallet og i min spede barndom, må vite... Fant faktisk nylig en av disse ved opparbeidelse av plen akkurat der sanddungen lå... (Snakker selvfølgelig om en av mange favoritter blant plastlekebilene vi hadde som barn) ...... ;)

Artig gjensyn, okkesom.... :)

Hei, Smort1.

Tusen takk for hyggelig kommentar, - jeg hadde også denne type lekebiler i min barndom, - rundt 1960.

De var laget i vinyl og ble produsert hos

Åsmund S. Lærdal.

Jeg hadde tre stykker VW Transporter Pickup - en blå, en gul og en rød ! :)

M v h Albert

Lenke til kommentar

Dette må da være ett prakteksemplar som har blitt restaurert på en helt fantastisk måte. Som du skriver så ser den jo splitter ny ut. Flott formidling !

Mvh. Rolf

Hei, Rolf.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Ja, denne Transporteren var så flott at jeg tror alle med LITT bilinteresse gjerne skulle ønske å kjøre rundt i en ekte klassiker som denne ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...