Gå til innhold

Nexus 6 slår seg av helt uten grunn

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen andre som har opplevd problemer med Nexus 6. Min begynte her før helgen å slå seg av helt uten grunn. :hm:

Det kan være at jeg starter Opera, eller mottar en samtale så slår den seg av helt uten grunn. Først la jeg merke til at dette skjedde om batterikapasiteten var under 50 %, men idag har den slått seg av med fullladet mobil.

Jeg har også merket at et par sekunder før dette skjer, så hører jeg en statisk lyd i høytalerene og så blacker den ut. Den restarter ikke, den slår seg bare av.

Kan det være minnefeil, prosessor?

Noen som har hatt lignende erfaringer på denne telefonen, eller på andre telefoner for så vidt også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det vanlige er å foreta en fabrikknullstilling. Hvis problemet ikke da blir borte, så kan man anta maskinvarefeil. Da blir det garantiforespørsel mot kjøpssted.

Prøvde med fabrikknullstilling, og det virket som om den ble bedre først, men ble nødt til å sende den inn til slutt nå. Ble helt uholdbart til slutt.

Nå blacket den ut om jeg skulle ringe noen, eller mottok samtaler, surfe på nettleser selv med 80-90 % på batteriet. Prøvde jeg å slå den på igjen så re-installerte den android hver gang... Var ganske irriterende til slutt. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...