AfterGlow Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Den nye Android-oppdateringen bringer angivelig gjestemodus til Samsungs toppmobil.Nå blir det trygt å la andre bruke S6-en din Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Jeg har en følelse av at mobilprodusentene ikke ønsker en sømløs integrasjon av AndroidOS-oppgraderinger. For da mister de litt grepet om salgsøkosystemet sitt. Altså at noen kunder velger "å sitte på med" en eldre mobilmodell lengre enn hva de gjør i dag. Endret 4. mai 2015 av G Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Dette høyrest ut som ein kjekk funksjon, så sant ein kan oppretthalde sikkerheiten. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Er ikke dette en lollipop feature og ikke Samsung feature? Jeg har det på min mobil :S 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Er ikke dette en lollipop feature og ikke Samsung feature? Jeg har det på min mobil :S Jo, men som det står i artikkelen: Samsung har valgt å skru av den featuren på sine mobiler, frem til nå. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Er ikke dette en lollipop feature og ikke Samsung feature? Jeg har det på min mobil :S Jo, men som det står i artikkelen: Samsung har valgt å skru av den featuren på sine mobiler, frem til nå. Hvorfor får de i det heletatt lov til slik tull? 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hvorfor får de i det heletatt lov til slik tull? The power of open source... 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hvorfor får de i det heletatt lov til slik tull? The power of open source... Så du påstår det hadde vært anderledes om det ikke var open soruce? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Så du påstår det hadde vært anderledes om det ikke var open soruce? På ingen måte. Lenke til kommentar
TheFraus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Velkommen etter. Jeg har gjestemodus på min LG G2 som kom ut i 2013. Dog uten like mange funksjoner. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Det sikreste er jo å ikke ta dick picks i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg