Torhild Jansen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Kystmiljø. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Med litt fiksing så vil dette bli perfekt. De nakne kvistene som stikker inn oppe i venstrekanten bør få smake klonern. Samme verktøy tror jeg kan brukes på den store hvite utbrenningen i skya som strekker seg fra midten i bildet og mot høyre. Hent inn litt her og der i de omkringliggende skyene og tett igjen hølet. Jevn det til og ingen vil noensinne vite at det har vært en utbrenning der. Mulig 4 mm. kutt i høyresiden kunne gjort seg også, men der er jeg ikke sikker. Tenker nok at det hadde vært bedre om kuttet hadde gått rent på åskanten framfor å ha den frittstående utenfor. Spørsmålet er hva som skjer litt lenger ned. Kan kanskje bli OK, men må prøves for å se resultatet. Hvis du synes det har noe for seg så kan du jo ta en titt på mine kosmetiske utgytelser. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Flotte skyer, flott speiling. Kan "leve" med utbrenning av hvitt felt i skylaget. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Flotte skyer, flott speiling. Kan "leve" med utbrenning av hvitt felt i skylaget. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for respons Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Med litt fiksing så vil dette bli perfekt. De nakne kvistene som stikker inn oppe i venstrekanten bør få smake klonern. Samme verktøy tror jeg kan brukes på den store hvite utbrenningen i skya som strekker seg fra midten i bildet og mot høyre. Hent inn litt her og der i de omkringliggende skyene og tett igjen hølet. Jevn det til og ingen vil noensinne vite at det har vært en utbrenning der. Mulig 4 mm. kutt i høyresiden kunne gjort seg også, men der er jeg ikke sikker. Tenker nok at det hadde vært bedre om kuttet hadde gått rent på åskanten framfor å ha den frittstående utenfor. Spørsmålet er hva som skjer litt lenger ned. Kan kanskje bli OK, men må prøves for å se resultatet. Hvis du synes det har noe for seg så kan du jo ta en titt på mine kosmetiske utgytelser. Roar Takk for dine forslag ... som jeg skal utprøve Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Torhild. Fint bilde av et flott kystmiljø ,og med Roars forslag til å utbedre det "utbrente" skyområdet, vil bildet kunne bli enda bedre ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Torhild. Fint bilde av et flott kystmiljø ,og med Roars forslag til å utbedre det "utbrente" skyområdet, vil bildet kunne bli enda bedre ! M v h Albert. Takker ... ja det er fint å høre andres mening og gode forslag til forbedringer mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg