Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Gutt i bøtte Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Morsomt bilde med interessant annerledes kameravinkel! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Her ser man en kjempestolt gutt som overleverer en tung bøtte vann som han har hentet ! Ikke sikkert at situasjonen var slik, men dette er et bilde som får fantasien i sving, Et herlig bilde, som vekker barndomsminner hos de fleste tror jeg. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Et topp bilde, utrolig spennende utrykk, både i hele bildet, komposisjonen og i guttens ansikt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Roar. "Tidens tann" har herjet fælt med fargebilder tatt på 1960- og 1970-tallet, etter min erfaring, og jeg har forsøkt å scanne og restaurere bilder fra denne tiden, med vekslende hell. Det er derfor forfriskende å se hvordan du gir et falmet bilde "nytt liv" ved å benytte ulike filtre m. m. i kombi-nasjon med din godt utviklede estetiske sans. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Kuult og morsomt. Flott nostalgisk preg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Interessant vinkling . står han bak og holder bøtten , eller står han oppe i bøtten? Han har tydeligvis glimt i øyet denne gutten. Flott komposisjon og flott fanget . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Interessant vinkling . står han bak og holder bøtten , eller står han oppe i bøtten? Han har tydeligvis glimt i øyet denne gutten. Flott komposisjon og flott fanget . Mvh Alec Det er over 30 år siden bildet ble eksponert, men jeg mener å huske at han holdt bøtta slik mens jeg eksponerte litt nedenfra. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg