Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Se der var det måltidet i boks for ikke å si i nebb. Fantastisk flott fanga i rett øyeblikk dette. At noe av venstrevingen havner utenfor gjør ingenting. Når jeg ser med svært kritiske pirkeøyne akkurat der så kunne du tatt 1 mm. til oppe hvilket er nok uten å være en absolutt nødvendig operasjon. Perfekt plassert i flata i godt lys med god skarphet som henter farger og særs gode detaljer. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Flott fangst både for fugl og fotograf. Snakk om timing! Hilsen Tove Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Se der var det måltidet i boks for ikke å si i nebb. Fantastisk flott fanga i rett øyeblikk dette. At noe av venstrevingen havner utenfor gjør ingenting. Når jeg ser med svært kritiske pirkeøyne akkurat der så kunne du tatt 1 mm. til oppe hvilket er nok uten å være en absolutt nødvendig operasjon. Perfekt plassert i flata i godt lys med god skarphet som henter farger og særs gode detaljer. Roar Takk for konstruktiv kommentar..irritererte meg først litt at noe av vingen havna utenfor, men syns etterpå at det var all right, og kuttet litt til før jeg la ut bildet, så det er kjekt å høre at det kunne vært kutta enda litt..var heldig å fikk en serie på 25 bilder av seansen, i fra den heiv seg uti til den kom på land med fangsten og fisken forsvant i sluket Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Flott fangst både for fugl og fotograf. Snakk om timing! Hilsen Tove Tusen takk Tove Vh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Et topp bilde !! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Oddmund. Knallfint bilde av gråhegre, fotografert akkurat i rette øyeblikk, - skarpt og med flotte detaljer i fjærdrakten og fargene er realistiske ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Helt supert. Et flott bilde tatt i rette øyeblikk. Fine farger og god skarphet. Fisken i nebbet gjør susen Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Tusen takk folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg