luistheghost Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Solstreif. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 God komp med stolpene i forgrunn. Dessuten som du nevner det vakre og litt gulaktige lyset som faller inn mot landsiden på høyre side. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 FIne farger og bra effekt med de stolpene. Jeg synes det var litt dumt at den nærmeste båten blir delt i to av en stolpe, men det er liksom lite å gjøre med da ... :-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Klart og smukt billede fint lys vh Susss Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Bjarte. Et flott bilde av et nydelig landskap, med meget god skarphet, klare, rene farger og flott lys ! Det virker som om du planlegger når du skal ta bilder på ulike plasser, for du har som oftest fantastisk fint lys i landskapsbildene dine M v h Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Takker for hyggelige ord! @ Albert: Jeg planlegger ikke på annen måte enn at jeg ofte rekognoserer og finner brukbare kameraplasseringer i terreng og topografi. Er lyset bra morgen/formiddag eller ettermiddag/kveld så bærer det avgårde til et sted som passer ift tiden på dagen. Et landskapsbilde må ha interessant himmel, - våren blir en hektisk tid for å fange klare blå himler med hvite skyer på. Godt lys kan bære mer enn halvparten av severdigheten, mener jeg. -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg