Gjest member-296438 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hatt 1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Stilig antrukket mann med hatt. Kanskje hatt har kommet på moten igjen ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Skal jo litt til å toppe Mr White, men dette var også stilig. Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Hei, Pentaxen. Herlig "i farta"-bilde av mann i litt "Fleksnes-aktig" hatt, og ekstra pluss for bakgrunnen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Ja, en tid skulle det være de bredbremmede hattene som jeg har et lager av og fortsatt foretrekker til tross for at moten nå er tilbake med de smalbremmede for en stund. Siden det stå r Hatt 1 og ikke Hatten går jeg ut fra at her kommer mer? Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Takker for kommentarer:-) Det jeg "gikk for" her, var skråstillingen på hatten som er nesten som den skrå skyggen på veggen. Og så var det jo hatt 1:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Flott at du slår et slag for herrer med hatt , nå er de jo borte fra trafikkskiltene også. Det er jo de som får skylden for alt som går galt i trafikken. Flott komposisjon og god ide. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Flott at du slår et slag for herrer med hatt , nå er de jo borte fra trafikkskiltene også. Det er jo de som får skylden for alt som går galt i trafikken. Flott komposisjon og god ide. Mvh Alec Takk takk Alec. Nå har ikke jeg en egen hatt....foreløpig, selv om mange mener jeg oppfører meg som om jeg skulle ha hylla full:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg